kaptunk utakat!

prixi ,23:16

"Az elmúlt 8 évben több út épült Nyíregyházán és környékén, mint addig 25 év alatt – ez mondta Csabai Lászlóné. Nyíregyháza polgármestere kifejtette, idén folytatódnak a  fejlesztések és a város számos pontján kezdődik útfelújítás, korszerűsítés és rekonstrukció. Folytatódik a kiskörút építése és több összekötő út átadása is várható néhány hónapon belül."

Szeretnék objektív véleményeket hallani! Ez tényleg így van? Vagy csak én nem veszek észre valamit? Tudom választások lesznek, fontos dolog az emberek meggyőzése, de kedves polgármester asszony, mi is itt élünk, és látunk dolgokat.

Nekem,  - és úgy tűnik több vársoslakónak-, a kedvecem a Simai-Móricz Zsigmond kereszteződése. Arra a környékre már kerékpárral sem merek menni.

 http://www.szon.hu/hirek/Szabolcs-Szatmar-Bereg/cikk/ilyen-meg-ukrajnaban-sincs/cn/news-20100301-03260637

A bejegyzés trackback címe:

https://nagyszoba.blog.hu/api/trackback/id/tr971812800

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

felkiáltójelek 2010.03.06. 07:25:14

Hol így, hol úgy. Néhány helyen valóban használható az aszfaltcsík, és időről-időre munkásokat is látni, másutt meg még kerékpárral sem lehet normálisan közlekedni, mert akkorák a repedések/kátyúk és gyűrődések. Sőt, néhol így tél végén még a gumicsizma is elkél. A belvárosban. Szóval ez egy vicc. Olyan érzése van az embernek, aki használja is ezeket ez utakat(olyan járművel persze, amiből kilátni), mint ha időutazást tenne minden kereszteződésben. Ennek nem így kellene lennie!

muzeum 2010.03.08. 12:55:24

Saját tapasztalataim szerint a valóban megvalósult útfejlesztések városi közlekedési szempontból nagyon egyoldalúra sikerültek. Azaz kizárólag a gépkocsiforgalomra figyeltek.

Ahol korábban gyalog simán el lehetett közlekedni, ott most sokperces várakozásra kárhoztató közlekedési lámpák állják utunkat, vagy késztetnek nagyobb kerülőre (pl kiskörút, vagy a Szarkofág környéke).

A gyalogosnak előnyt adó "sima" zebrás kereszteződések egy része egyértelműen a gépkocsiforgalomnak kedvező lámpás kereszteződés lett (pl. vasútállomás környéke) a "biztonságra" hivatkozva. Illetve az abszolút idióta "nyomógombos" zebrák is a gyalogosokat veszik hülyére.

Ilyen áron ne építsenek új utakat.
süti beállítások módosítása