Nyíregyháza új honlapja

sukifarg ,11:31

Sajnos tényleg azt érzem, mintha nekem semmi sem lenne jó. Már megint olyasmit, (és úgy) fogok írni, ami nem tetszene az osztályfőnöknek. 

Tegnap, gyermekem lázas lett. Éjaszaka volt, mindenféle ügyeletek telefonszámáért először városunk honlapját kerestem fel. Kár volt. A prioritások városunk vezetésének észjárásában jól kivehetők most abból, hogy milyen sorrendben kerülnek az információk a hivatalos honlapra.

Én, mint városlakó, nem tudom meg a közérdekű információknál az orvosi ügyelet, vagy ügyeletes gyógyszertár számát, de megtudhatom, hogy "Sabine Loves Nyíregyháza" és megnézhetem azt a három háromjegyű számot, amit egy óvodás is tud. Éjszaka csak dühös voltam és bosszús emiatt, felhívtam a tudakozót, de ma okával megtekintettem az oldalt.

Állandó, szemet kiverő helyen folyamatosan kint van Csabainé köszöntője. Videós és írott formában. Tanulságos. Én csináltam azt viccből, hogy leírtam szóról-szóra pontosan amit beszélt nyilvános fórumokon, majd felolvasva szörnyülködtünk mennyire slendriánul fogalmaz, és hogy mint pedagógus, leültetném és azt mondanám, ha így felelne: "Ülj le lyányom kettes". De hogy ezt még a honlapon köszöntőnek is meri nevezni, hogy évek óta ugyan ezt mondogatja, de még mindig nem tudja úgy elmondani, hogy ne nyögjön közben és ne kövessen el "ragzási" hibákat az mélyen felháborít. Ennyire érdekli a Város Első Emberét a róla, és rajta keresztül városunkról kialakult benyomás, hogy nem képes előre megtanulni három mondatot?!

Az Ilona tanya szépségeiről hamarabb tudok tájékoztatást kapni a már említett Sabine-tól, mint megtudni az okmányiroda, vagy a könyvtár ügyfélfogadását és nyitvatartását, a város díszpolgárairól hamarabb felkerült az információ, mint a város szolgáltatásairól és még sorolhatnám.

Eleve nem nagy bravúr ma már egy magára valamit is adó programozónak, ha addig a régi oldalt hagyja fenn a világhálón, míg nincs teljesen kész az új. 

De Nyíregyháza speciális. Itt minden csak mutatóba készül. A turistáknak, akik nem jönnek ide. És ezen a honlap sem fog segíteni.

Sabine:

http://www.nyiregyhaza.hu/nyiregyhaza/index.php?option=com_content&task=view&id=65&Itemid=72

 

A bejegyzés trackback címe:

https://nagyszoba.blog.hu/api/trackback/id/tr411003176

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

nyirség 2009.03.23. 15:51:48

www.iranynyiregyhaza.hu/
azért szeretném ha azt a város pénzéből készült csodát is megnéznétek, már ha betölt.

borosgyuri 2009.03.25. 08:55:52

A honlappal kapcsolatos szakmai észrevételekkel minden tekintetben egyetértek. Saját maga paródiája, és a legjobban az látszik rajta, hogy egy ilyen munka hogyan kél el a városunkban.
Pedig ez szerintem nem is pénz kérdése, ajánlom figyelmébe mindenkinek pl. Panyola honlapját. Gondolom abban egyet értünk, hogy Nyíregyházának jóval nagyobb lehetőségei vannak anyagi értelemben is, mégis fényévet ver rá a panyolai honlap.
A legnagyobb baj az, hogy most hiába sorolná fel valaki miket kellene változtatni a honlapon, azt szerintem ugyanazért nem értené meg akinek kellene, amiért ezt a munkát így meg lehetett csinálni. A helyi viszonyok ismeretében azért reménykedjünk benne nem fizették ki....

bikergery 2009.03.25. 17:57:41

Nem tudom mi bajotok van a honlappal... A nyitóoldalon lévő gyümölcskosár például hűen reprezentálja Nyíregyháza döntéshozatalát (de akár az egész országét). A háttérben ott a sokféle gyümölcs, de az igazán látható helyeken a (vörös)izé piros almák vannak... Pedig akár össze is lehetett volna hozni egy normális honlapot is.

erikvagyok 2009.03.26. 12:08:37

Éljenek a nyuszikák...

lokalpatriota 2009.03.27. 18:38:46

Amikor először láttam a honlapot, zavarba jöttem. Azt gondoltam, hogy egy igen kezdetleges próbaverziót látok, amit egy szárnypróbálgató, és mély zuhanórepülésben landoló önjelölt humorista készített elrettentő példa gyanánt. Akkor megfogadtam, ha több időm lesz, vagy túl jól érzem magam és sírni támad kedvem, mindenképpen visszalátogatok ide. De ez aztán a felejtés homályába merült mindaddig, amíg nem láttam iwiw üzenetként Fekacsnál a linket. Most megnéztem amit javasoltál a bájos Sabinéről, és kezdő tinikoromból rám köszöntött néhány emlék, amit röviden megosztok veletek. Leveleztem egykor egy fiúval, mert a Pajtás és Im idejében ez még nagylányos dolog volt, és egyszer küldött a fiú néhány semmitmondó levél után egy irományt, saját kezű rajzaival és a fotójával díszítve. A fotója a levél fejlécéhez volt ragasztva. Egy színes csiriviri rajz alatt pedig ez a szöveg állt: Én love téged, te is love engem?" Kb. 20 év telt el azóta, de az emléke mély nyomott hagyott, mert így ért véget a többre hivatott levelezésünk.
És hogy miért jutott most ez eszembe? Megnyitom a honlapot, Csabainé retusált igazolványképe mosolyog rám, és itt van Sabine, aki nagyon Love Ilona tanyát és a nyuszikákat is, és ki ne felejtsem a sorból a csiriviri mázolmányt a kép közepéről, ami gyümölcskosárnak álcázta magát.
Na, azt hiszem, a honlappal sem létesítek közelebbi kapcsolatot hűen a tinikori elveimhez, és az évek óta fejlődő esztétikai érzékemhez, ami hangosan üvölt itt a fülembe, hogy "Menekülj!!!"

Na de most komolyan, ha valaki ismeri a szakavatott stábot, akik ezt a khm...izé módfelett egyedi honlapot összehozták nyilván társadalmi munkában vagy csekély juttatásért, merthát az adófizetők pénzét csak megnéznék vezetőink, mibe fektetik, szóval ha valaki tudja az elérhetőséget, szóljon, mert érdeklődni szeretnék arról a pillanatról, amikor mindent elsöprő erővel jött a fenomenális ötlet a gyümölcskosárról, és a felnyíló spatulákról.
Javasolnám a kosár helyett a főtéri szökőkutat is feltüntetni, amelynek csápjaiból is felvillanhatnának a menüpontok...
süti beállítások módosítása