Egyik helyen műpatak, másik helyen pataklefedés

prixi ,16:01

Munkában a városfejlesztők

Örömmel hallottam, hogy a város vezetése az Érkeri lakótelep felújításába vágja a fejszéjét. A törkevést megértem, sőt támogato, mert én magam is négy éven keresztül éltem a patak partján a Toldi utcában. Át is olvastam  fejlesztéseket megalapozó több mint 100 oldalas anyagot. Sok előremutató gondolat van a tervekben. "Az egyes  épületek  energetikai  rekonstrukciója  (pl.  homlokzatrekonstrukció,  gépészeti korszerűsítés)  jelentős  energia megtakarítást  és  ezáltal  kedvezőbb  emissziós  értékeket eredményez. A közterek megújításával növekszik a város zöldterületeinek kiterjedése, valamint javul azok minősége és a növényzet összetétele.

Egyetlen egy ötlettől rázott ki a hideg. A lakótelepen keresztül haladó patakot közel 100 méteres szakaszon le kívánják fedni, hogy a tetején parkolókat lehessen kialakítani.

Lehet, hogy ez a terv megalapozott, és bírja vízügyi igazgatóság és a helyi lakosok támogatását, de engem elgondolkodtatott az emberi leleményesség. A Józsavárosban több 100 millió forintért műpatakot építünk, az Érkertben, ahol viszont ott a patak, eltüntetjük.

Ugye logikus. 

A részletek a nyirhálón.

 

A bejegyzés trackback címe:

https://nagyszoba.blog.hu/api/trackback/id/tr601042038

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása