pozitív hozzáállás

prixi ,14:08

Közvélemény kutatás végez egy komoly politikai ellemző cég Nyíregyházán. Ennek keretében mélyinterjús vizsgálatot végeztek a város véleményformálóival. Én is sorra kerültem (!), beszélhettem arról, hogy hogyan látom a városban zajló beruházásokat. Hát elkezdtem sorolni az egyik hibás döntést a másik után. Már fél órája beszéltem, amikor megpróbált kizökkenteni a kutató a kinyilatkoztatásomban. Érti, és el is fogadja a civil, ellenzéki gondolkodásomat, de nem tudnék mondani valamit jó dolgot mondani amit a város csinált? Nagyon gondolkodtam, de nem sikerült mondanom semmit. Kicsit meg is riadtam, tényleg ilyen rossz a helyzet, vagy már a gondolkodásom teljesen beszűkült, és csak a rossz dolgokat veszem észre.

Ezért összeszedtem mindent, ami történt mostanában, hogy találni-e valami jól sikerült dolgot.

Íme a lista

 

A bejegyzés trackback címe:

https://nagyszoba.blog.hu/api/trackback/id/tr71784154

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása